بلاگ

۱۳۹۹-۰۳-۰۶

پارتیشن بندی اداری چوبی و موارد استفاده از آن چیست

در چه مواردی از پارتیشن بندی اداری استفاده باید کرد

 

یک مدیر خوب برای آرامش کارمند و ارباب رجوع و ایجاد یک حریم خصوصی از پارتیشن بندی اداری چوبی در دکوراسیون

داخلی اداری خود استفاده میکند ، برای طراحی یک دکوراسیون عالی اداری و اجرای پارتیشن اداری میتوانید با گروه تولیدی

آذین فضا در تماس باشید ما شما را در جهت بهترین فضای مناسب اداری کمک خواهیم کرد ،بهترین طراحی واجرا

توسط کادر مجرب آذین فضا برای شما انجام میشود . طراحی و اجرای ما برای ادارات و فروشگاه ها و اماکن تجاری ومسکونی میباشد

که شامل انواع پارتیشن بندی دو جداره و پارتیشن تک جداره و ساخت انواع میز و کمد اداری میباشد .در این مقاله من

سمیه فرج نیا به شما در انتخاب و اجرای پارتیشن بندی اداری چوبی راهنمایی خواهم کرد .

 

 پارتیشن اداری

 

طراحی دکوراسیون داخلی اداری

 

طراحی محل کار اداری یک مدیر خوب دائماً در حال اصلاحات است. با تغییر  کسب و کار و تغییر در نحوه کار ،

احتیاجات  ما هنگام طرح دفتر اداری ما نیز در حال جنب وجوش است. اما اگراحتیاج باشد که  طرح خود را بطور منظم تغییر دهید ،

چه می شود؟ یک مورد است که  می تواند تا حدودی در هزینه شما صرفه جویی

و همچنین داشتن مزایای دیگر  و آن پارتیشن اداری میباشد .

اما دقیقاً به همین معنی است این امر مانعی بین ایستگاه های کاری

در جلو و کنار کارکنان ایجاد می کند و بنابراین به حریم خصوصی  و دامنه تمرکز کارمندان بیشتر میشود .

نکته مهم این است که در صورت احتیاج به همکاری و یا مشورت ، یا هنگام حرکت یک دفتر ، می توانید یک

پارتیشن را حرکت و یا به راحتی خراب کرد .دیوارهای ثابت  خیلی محافظت می شود ،

و دیوارها پس از اجرا قابل جابجایی نیستند ، اما یک پارتیشن متحرک

به راحتی از نظر مکانی  قابل تغییر وانتقال  است ، و همچنین گزینه ای را برای یک ارتفاع کامل یا جزئی ارائه می دهد.

 

پارتیشن بندی چوبی (ام دی اف)

پارتیشن اداری دوجداره

 

دلایل زیادی وجود دارد که یک تجارت ممکن است از پارتیشن اداری مانند این استفاده کند ، از جمله:

 

  • حفظ حریم خصوصی کارمندان
  • ایجاد فضاهای کاری مشخص ، بدون تهاجم فضای از یک میز به میز دیگر
  • برای کاهش صدا
  • برای ایجاد ظاهری مدرن و براق
  • برای انعطاف پذیری هنگام جابجایی یک دفتر به اطرا
  • شما می توانید به جای  پارتیشن های شفاف می توانید به سراغ قسمت های رنگی بروید ،

یا می توانید برای انتخاب از کف تا سقف (پارتیشن عمودی) نیز بروید. در اینجا گزینه های  زیادی برای انتخاب وجود دارد.

بنابراین ، اکنون آگاه شدیم که چرا یک اداره و یا شرکت  ممکن است احتیاج  به استفاده از پارتیشن

بیایید در مورد مهمترین مزایایی که می توان از این گزینه مبلمان اداری به دست آورد صحبت کنیم.

 

پارتیشن شیشه ایی

 

از پارتیشن شیشه ای می توان برای ایجاد القای فضای بیشتر از آنچه در واقع وجود دارد ،

استفاده کرد و همچنین باعث افزایش روشنایی طبیعی می شود. همه ما می دانیم که یک فضای اداری روشن و دلباز

بسیار سودمندتر از فضای تاریک و گرفته است و در واقع می تواند باعث افزایش عملکرد کارمندان شود.

برای ایجاد این القا از پارتیشن های شیشه ای شفاف استفاده می شود و می تواند از نورپردازی مصنوعی بکاهد.

هرچه نور طبیعی در فضا بیشتر باشد ، بهتر می شود.

 

یک ظاهر جذاب

 

شما می توانید هر نوع از پارتیشن بندی اداری  چوبی را انتخاب کنید ، بنابراین می توانید برای تزریق رنگ اقدام کنید ،

برای ایجاد یک روشنایی ، می توانید برای نمایی شیک و حرفه ای به سراغ یک رنگ روشن بروید ،

یا می توانید از پارتیشن عمودی کامل کف به سقف  ، و ادغام با شیشه استفاده کنید .

در کل ، اجرای پارتیشن به جای دیوار ثابت اجری یا گچی بسیار بهتر به نظر می رسد ، همچنین با  ایده جدیدتر به نظر

می رسد که کارمندان راحت تر می توانند کار کنند. داشتن یک شرکت اداری شیک  و زیبا  ،باعث افزایش بهره وری وعملکرد می شود.

 

پارتیشن بندی اداری  از دیوار ارزان تر هستند

 

جداسازی یک اتاق با پارتیشن بندی اداری چوبی در قیاس با دیوارهای کامل ثابت بسیار مقرون به صرفه تر  است.

ما همچنین باید به این امر  بپردازیم که میتوانید به راحتی می توانید یک پارتیشن

را انتقال دهید  ، اما  نمی توانید یک دیوار ثابت با مصالح سنگی را جابجا کنید!

اگر میخواهیدمحل کار خود را در آینده انتقال  ، یا اگر نیاز به گسترش دارید ، جابجایی و انتقال

پارتیشن ها آسان تر خواهد بود، از آنچه که اگر می خواستید یک دیوار ثابت با مصالح سنگی را خراب کنید .

علاوه بر این ، پارتیشن ها بسیار مقرون به صرفه هستند  ، زیرا دیگر اجبار ندارید

اتاق کار دیگری را گرم کنید و نور دهید ، که این کار را باید با پارتیشن متحرک میشود انجام داد .

شما از یک اتاق شخصی یا گروهی استفاده می کنید ، فقط آن را به طریقی متفاوت تقسیم می کنید.

البته این به این  معنی است که شما از همان میزان روشنایی و انرژی گرمایشی یا سرمایشی استفاده می کنید .

 

ادامه مطلب در مقاله بعد مطالعه نمایید .

با ما تماس بگیرید .

ارتباط با ما :

 

لطفا برای مشاوره رایگان از طریق پلهای ارتباطی با ما همراه باشید. خوشحالیم پاسخگوی شما هستیم.

با آذین فضا آراویستا بهترین ها را تجربه کنید.

تماس با آذین فضا آراویستا

برای دیدن نمونه کارها وتماس با گروه تولیدی آذین فضا در تماس باشید.

info@azinfazaaravista.ir

۰۹۱۲۸۶۶۲۶۴۱

کانال تلگرامی ما

آدرس کارخانه : تهران شهر قدس خیابان سی متری شورا خیابان مجتمع اکبری صنعت اول پلاک ۵
دفتر مرکزی تهران : ۰۲۱۴۶۸۵۵۴۲۹
دفتر کارخانه تهران : ۰۲۱۴۶۰۷۹۸۷۳
مدیر اجرایی : ۰۹۱۲۸۶۶۲۶۴۱

.

 

 

مقالات , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
About سمیه فرج نیا

4 Comments
  1. […] در ادامه مطلب قبل در مورد اینکه در چه مواردی باید از پارتیشن بندی اداری و پارتیشن متحرک استفاده کرد در جامعه امروزی […]

  2. […] خصوصیت بیشتر به سمت پارتیشن های شیشه ای و یا حتی آنهایی که دارای پنجره های […]

  3. […] پارتیشن تک جداره و دو جداره (دیوار کاذب ) هر نوع آن مزیت مخصوص به خود را دارد که در ادامه مطلب باهم بررسی میکنیم . […]

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره آذین فضا

شرکت آذین فضا ویستا همچنان یکی از بزرگترین و موفقترین مجموعه های فعال در زمینه تولید، واردات و تامین تجهیزات مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی در میان کشورهای پیرامون خلیج فارس می باشد. این شرکت پس از گذشت 15 سال از آغاز فعالیت خود، با در اختیار داشتن نیروی کار متخصص و مدیریت توانمند، طیف گسترده ای از راهکارهای نوآورانه و کاربردی برای مدیریت هرچه بهتر فضای کسب و کار ارائه می نماید. میراث برجامانده از بافکو و جایگاه ما در بازار بزرگترین افتخار ماست، گل سرسبد میان نمایشگاههای ماست که مشغول به همکاری با بیش از سی برند معتبر و مارکهای بین المللی مبلمان با رعایت اصول مشتری مداری می باشد.

سبدخرید